• Da li se proizvod može vratiti ako ne odgovara?

    Ako ste kupili proizvod preko web prodavnice koji ne odgovara specifikacijama proizvoda koji ste vi tražili imate mogućnost da isti vratite u roku od 15 dana i mi ćemo vam refundirati novac koji ste uplatili za isti proizvod.

  • Šta se tačno događa nakon naručivanja?

    Nakon naručivanja odmah ćete dobiti potvrdu narudžbe putem e-maila. Nakon obrade narudžbe u našoj bazi podataka, paket će napustiti naše skladište istog dana, ili najkasnije narednog radnog dana. Nalozi putem predračuna se šalju na dan kada primimo uplatu.

  • Zašto nisam primio potvrdu narudžbe?

    Neke usluge e-pošte pogrešno označavaju automatske poruke sa naših servera kao neželjenu poštu – ako ništa ne dobijete, prvo proverite svoje spam foldere. Možda ste slučajno dali i neispravnu e-mail adresu – u ovom slučaju kontaktirajte našu podršku za narudžbu da proverite da li smo primili vašu narudžbu.

  • Još nisam primio moju pošiljku?

    U retkim prilikama ili u udaljenim područjima ponekad može doći do kašnjenja. Mi nažalost, nemamo uticaja na ovakve situacije. Ako su najavljena vremena isporuke značajno prekoračena, molimo Vas da kontaktirate našu podršku za narudžbu sa brojem vaše narudžbe.

  • Šta znači PDV?

    PDV označava “porez na dodatu vrednost”, koji je indirektni porez na promet. Ako živite u Evropskoj uniji (ali izvan Srbije) i oslobođeni ste PDV-a, onda možete upisati svoj PDV-ID (PDV broj) u odgovarajuće polje vašeg računa.

  • Šta znači specijalni red?

    Posebna porudžbina označava artikle koje mi obično ne nosimo na lageru, i moramo da podnesemo poseban zahtev za njihovo unošenje. Kada naručimo od proizvođača, proizvod obično stiže na naše skladište u roku od 7-21 dana, a zatim, kada prizvod bude primljen, šaljemo ga Vama.